Mit kell tudni a keresőoptimalizálásról?
A Google piaci részesedése Európában és Amerikában körülbelül 92%-ra tehető. Népszerűsége ugyanakkor hazánkban is töretlen, hiszen több, mint 5 millió ember használja minimum heti rendszerességgel.
Mivel a vásárlás előtti tájékozódás elsődleges eszköze a Google kereső, ezért hatalmas teher nehezedik a Google rangsorolási algoritmusára. Ezeket a faktorokat megismerhetjük a SEOzseni keresőoptimalizálás és SEO szoftver útmutatásával.
Ráadásul ha az emberek nem találnak kielégítő minőségi válaszokat, könnyedén elpártolhatnak a Google termékeitől, ami lássuk be, óriási veszteséget jelentene.
Ha keveset tudunk a SEO, keresőoptimalizálás témaköréről, ez nagyon egyszerű feladatnak tűnhet, de nem lehetséges varázsütésre bekerülni a top találatok közé (keresőoptimalizálás nincs egyébként kulcsszókutatás nélkül: sokszor meglepő látni, hogy milyen szavakra keresnek rá a legtöbben egy-egy témában).
Alapszabály, hogy minél jobban megismerünk egy témát, annál inkább látjuk a saját határainkat benne. Merüljünk el egy kicsit a SEO alapjaiban és látni fogjuk, hogy nem véletlenül nőtte ki magát a keresőoptimalizálás mára egy külön szakmává.
A linképítés a Google algoritmusának azon részén alapul, hogy egy weboldal értékét részben az alapján állapítja meg, hogy hányan és kik hivatkoznak rá. Egy magára adó honlap nem helyez el olyan linkeket, amelyek nem vezetnek minőségi oldalakra.
Így gyakorlatilag az egymásra linkelés, hivatkozás nagyon fontos bizalmi alap, amiben minden SEO szakértő egyetért. Gyakorlatilag arról van szó, hogy egy honlap jótáll egy másikért vagyis egy szerző megerősíti egy másik szerző hitelességét. Egyre több (jó) link egyre több előnnyel jár egy weboldal számára.
Marketing szempontból mi a SEO jelentése? Nem csupán a keresőoptimalizálás lehet eleme a hatékony online marketingnek, de bizony a tartalommarketing is.
Amennyiben igazán jó és hatékony tartalmat szeretnénk készíteni, el kell gondolkodnunk azon, hogy a felhasználók mit találnának érdekesnek, szórakoztatónak vagy éppen hasznosnak.
Ehhez az szükséges, hogy megismerjük a célközönség igényeit, majd megoldást kínáljunk rá (ezt megtehetjük akár az általunk közölt tartalmakkal, akár pedig termékeinkkel, szolgáltatásainkkal).
Hirdetés (X)