Támogatott tartalom

Te küldesz automata leveleket?

Nem, most nem az átlagos hírlevelekre gondolunk, pedig az is megérne egy misét. Ebben a cikkben az olyan ziccerhelyzetekkel kívánunk foglalkozni, amelyek megteremtődnek minden vállalkozás életében, a kérdés csak annyi, hogy lecsapod-e a magas labdát, vagy lazán hagyod kicsorogni a pénzt a zsebedből.

Mielőtt rátérnénk a lényegre, arra kérünk, gondold végig, hogy magánemberként milyen levelek találnak meg más vállalkozások részéről. Gondolj csak a kézműves szappanokat árusító kis üzletre, ahol ajándékot vettél, esetleg a fenntartható divatot szolgáló tervező boltjára, ahonnan nyári ingeket rendeltél. Volt olyan momentum a kereséstől a termék kézbesítésééig, amit elirigyeltél tőle?

Milyen leveleket ne hagyj elküldetlenül?

Ugye tudod, mire gondoltunk fentebb? És ha azt mondjuk, hogy némi átgondolással, utánajárással és akcióterv-készítéssel te is lehetsz ennyire profi, akkor hiszel nekünk?

Minden e-mail marketing szoftver, a legtöbb CRM rendszer és szinte az összes webshop motor képes arra, hogy automatikusan e-mailt küldjön a megadott feltételek teljesülésekor.

Ne gondold, hogy ez bonyolult fejlesztést igényel, ám amilyen egyszerű, éppen annyira nagyszerű, és olyan potenciális vásárlókat tudsz valódi vásárlókká konvertálni a segítségükkel, akik az automatikus e-mailed nélkül most a konkurenciád vagyonát gyarapítaná.

Ha szeretnél profi lenni, akkor a Klikkmarketing automatikus e-mail tippjeit kezdd el megvalósítani mihamarabb!

Mikor küldhetsz automatikus e-maileket?

Mondhatnánk, hogy bármikor, de azért mondjuk a legnépszerűbb és a leghatékonyabban alkalmazható eseteket.

  1. Az üdvözlő levél: amivel a kíváncsi érdeklődőt magadhoz láncolhatod azzal, hogy elmondod, ki vagy, és miért jó, hogy egymásra találtatok!
  2. Balgaság lenne nem elküldeni az új feliratkozóknak a legjobb blogcikkedet: így nemcsak értékes tartalmat kapnak, de még azt is megtudják, hogy tök jól blogolsz.
  3. Ha már elmondtál magadról mindent, és megmutattad azt is, hogy profi vagy a szakterületeden, akkor bátran küldj értesítőt a legjobb ajánlatodról, akár feliratkozóspecifikusan is.
  4. A vásárlással sincs vége a lehetőségeknek, így pár nappal, héttel a vásárlás után mindenképpen kérdezd meg a vásárlódat, hogy érzi magát a terméked megvásárlása óta! Így nemcsak értékeléseket szerzel, de a vásárlód is fontosnak érzi magát.
  5. A kosárelhagyók külön e-mail sorozatot érdemelnek, de semmiképpen sem szabad hagynod, hogy akinek a kosarában ott lapul a terméked, fizetés nélkül távozzon.

Ugye mennyi lehetőség? Ha szeretnéd minél profibban kivitelezni, akkor keresd a Klikkmarketing szakembereit!

Egy levél mínusz, egy vásárló mínusz

Természetesen ez csak elnagyoltan igaz, de alapvető igazság, hogy minél több levelet hagysz elküldetlenül, annál több vásárlót veszítesz.

A vásárló pedig, mint tudjuk, pénz, ami nélkül egyetlen vállalkozás sem megy. Ne hagyj magad után elvesztegetett vásárlókat, céltudatosan és alapos tervezéssel vedd rá szinte mindegyiket arra, hogy a te vásárlód legyen!

Kép forrása: Pixabay.com

Hirdetés (X)


Friss cikkek innen:Támogatott tartalom

Comments are closed.